PRIME IDEAS.

10 komentářů:
No tak za pár hodinek budu sedět v letadle a zase koukat na všechnu tu krásu z vrchu.
Uběhl něco přes týden a já zase na cestách,kdybych mohla cestuju pořád!


 fotky z letadla mají stejně své kouzlo.


 nezapomenout na čtivo!
ADD strength sunshine  !
 hotel u bazénu 
pokoj s krásným výhledem na moře 
 MOŘE ! 
 hlavně moje PLAVÁNÍ!

 posezení po obědě s osvěžujícím drinkem 
 pořádná opalovačka a 
 RELAX!
 stavění hradů z písku 
 vystavování svého nehubeného těla 
a každodenní trénink v posilovně.


BONUSOVKA

shirt-Hollister  jeans-Tally Weijl  shoes-VANS

nějaké ty fotky a inspo pics ,můj TUMBLR ))


Už se těším na válení u moře s knížkou v ruce!
Mějte se krásně,užívejte prázdnin.))


10 komentářů:

  1. Jak já bych se vrátila k moři! Užij si to tam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aaa, já bych se tam HNED vrátila) Člověk si říká když je tam, jee, už se těším do své postele, etc.. Ale pak když jsem doma, tak bych tam jela klidně ještě na 2 měsíce, haha. MOŘE<33

    OdpovědětVymazat
  3. Je, hrozne moc si to uzij u more!)) Hrozne ti to slusi, a jses hubena prosimte!*

    souvenirspourtoujours.blogspot.com

    x

    OdpovědětVymazat
  4. Wow. Ty fotky jsou tvoje? :O já myslela, že jsou jen ilustrační, stáhlé z netu! Jsou super. :OO :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si nejdřív nebyla jistá, jestli jsou tvoje! :D Jsou fakt perfektní! ;)
      A řekla bych, že jsi hubená až moc, tak zavři pusinu... :P

      Vymazat
  5. Dneska jsem se vrátila a je mi šíleně smutno (vždycky po každé dovolené tak týden smutním:D) hned bych jela zpátky, 35°C , válení u bazénu, moře, hot boys a ledový drinky mě neskutečně chybí:DD <3
    Lítání letadlem je nejlepší!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karolinko,mám to samé,taky vždycky smutním:D) ano přesně tohle mi bude chybět!Když teď koukám z balkonu na moře,tak si říkám,jak moc mi bude tenhle výhled chybět,už se těším na další cestování <33

      Vymazat
  6. z letadla je to nádherné ))
    Krásná postava ))

    OdpovědětVymazat