F&F mania

Žádné komentáře:
Po docela dlouhé době jsem zpátky. Naposledy tu byl článek před 2 roky. Za ty 2 roky jsem si uvědomila plno věcí a zjistila že mi blog chybí. Asi to chtělo čas.

Ale zpátky k dnešnímu článku. Pro dnešek jsem si pro Vás připravila outfit post z dovolené na Gran Canaria, o které bude příští článek. Takže těšte se na spoustu fotek!

Ale zpátky k outfitu. Myslím si, že ani nebude třeba se nějak sáhodlouze vypisovat odkud dané věci jsou, protože celý outfit je sestavený ze sortimentu F&F. :D (až na pásek). Jednoho krásného dne jsem měla chuť nakupovat a F&F byl první obchod co jsem uviděla. Hned se mi zalíbily lososové košilové šaty, když jsem zjistila, že jsou ve slevě, tak jsem je prostě musela mít. Stejně na tom byly i boty, které vyšly na 215 Kč. A brýle za 195 Kč byly třešničkou na dortu!


ADR




DSC_1994


DSC_1997


DSC_1970


DSC_1972_FotorDSC_1972


Žádné komentáře:

Okomentovat