NATURALIUM

4 komentáře:

Přeji krásné páteční ráno! Máme před sebou prodloužený víkend, což každý určitě ocení. Den odpočinku navíc udělá vážně hodně:D.Dneska bude článek pouze kosmetický, tak doufám, že se bude líbit! :)

Určitě už jste slyšeli něco málo o značce Naturalium. Pokud ne, ráda Vás s ní dnes seznámím. Značka Naturalium je na trhu poměrně nová, nabízí přírodní řadu tělové kosmetiky s vůní kokosu, maliny, jablka, melounu a manga.Sama jsem byla zvědavá, a tak jsem tři produkty objednala. Mé trio se zkládalo z tělového mléka, sprchové gelu a tělového spreje. Miluju vůni kokosu, takže vybírání nebylo vůbec těžké. Žádný z produktů mě nezklamal a klidně bych je objednala znova, kokos jsem na své pokožce cítila i druhý den ráno, což je vážně skvělé! Jak už jsem zmínila, jedná se o přírodní kosmetiku, je teda třeba říci, že v žádném produktu této značky nenaleznete parabeny, barviva či fenoxyetanol - složky, které mohou dráždit pokožku nebo ji vysušovat. Hodně fandím přírodní kosmetice a pokud taková kosmetika ještě dobře vypadá, má u mě velkééé plus. Naturalium stylizuje své produkty do jednoduchého, ale za to stylového designu. Na krásném bílém balení vždy najdete ovoce, po kterém produkt voní.



Asi se určitě ptáte, kde můžete tuto skvělou kosmetiku koupit, třeba na Krasa.cz. A ty ceny? To je přeci za hubičku!

DSC_2609_FotorDSC_2611_FotorDSC_2616_Fotor

A co vy, máte s touto kosmetikou zkušenosti? :)

Pa Vaše Ejdrien!

4 komentáře:

  1. pekne nafocene! kokosove produkty jsou super!:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway o Realash:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/09/realash-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem na tuto kosmetiku četla několik hezkých recenzí. Asi mě brzo přesvědčí o koupi.

    OdpovědětVymazat