CHARITATIVNÍ BAZAR

3 komentáře:

Krásný večer.


Už je to týden, co proběhl Charitativní BAZÁREK, který se konnal v úžasném prostoru Phill’sCorner.
Rozhodli jsme se společně s DenčouVerčouMarkét, DeniskouJančouKubouKristý a Terkou uspořádat charitativní bazar, užít si společnou neděli a udělat něco pro dobrou věc. A tak jsme se všichni kolem 14h sešli ve Phill’s  Corner, naprosto nádherné kavárně a bistru v Holešovicích, kde jsem nikdy nebyla. 
Všechno jsme nachystali a chvíli před třetí začali chodit první lidi a pak další, další a další.
Bylo VÁS neskutečně moc, že se nám podařilo vybrat krásných 9 196 Kč.

DĚKUJEME !!!


Určitě Vás bude zajímat, co se stalo s oblečením a všemi věcmi, které se neprodali?

Ty hned v neděli holky večer odvezly do azylového domu sv.Terezie.


A co uděláme s penězi?

Za ty koupíme vozík do domova důchodců. Zbytek knih, co se neprodaly od nás dostanou dárkem.
Za zbytek peněz nakoupíme hračky a dárečky pro děti z onkologického oddělení ve FN Motol.


Chci tedy ještě jednou poděkovat Terezce, která celý bazar zorganizovala.
Verče, JančeDenčeMarkétKuboviDenisce a Kristýnce za to, že jsme mohli společně vytvořit tak úžasnou akci, a hlavně Vám, co jste přišli, moc si toho vážíme! 

A abych nezapomněla…


teď už se můžete podívat na fotky od Terezky ♥












3 komentáře:

  1. škoda že jsem neměla čas se stavit. Nějak mi to nevyšlo, ale přijde mi to jako skvělý nápad a ještě mi přijde super, že se myslí i na staré lidi a ne "jen" děti. Oboje je důležité, ale přijde mi, že staří lidé jsou často přehlížení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic se neděje Kačí. Na jaře nejspíš bude repete :) Jak píšeš, proto jsme brali v potaz i starší lidi, abychom udělali radost i jim. :)

      Vymazat
  2. Tak to je hodně pěkná akcička. Doufám, že se Vám ještě někdy podaří něco takového uspořádat, tak hodných lidí je na světě málo! :-)

    OdpovědětVymazat